📢 Miért hasznos
- Használd már a következő projektedhez.
- Rövid. Tömör. Hasznos.
- Segít alkalmazkodni a digitális világ támasztotta elvárásokhoz.🤓 Kiknek szól📚 Tematika
Röviden összefoglalom, hogy milyen témákat találsz a PDF-ben:
Mi az a brand sprint? A Brand Sprint egy hatékony workshop formátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben. A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprint-re építve „ollózott” össze a Google Ventures-nél, több korábbi forrás alapján.
Hogyan készüljetek fel? Időt kell szánnod a workshop előkészítésére, ahhoz, hogy sikeresen le tudd vezényelni. Meg kell tervezedned néhány dolgot, majd ezt le is kell szervezni. Online vagy élő workshop legyen? Meghatározni a workshop időpontját. Ki vegyen részt a workshopon?
Milyen témákat érint? Végigvesszük a klasszikus feladatsort, amit a Google-nél kidolgoztak és amit feljebb már listáztam. Részletesen átnézzük, hogy mi miért fontos, mire figyeljünk oda a workshop során. Néhol javaslunk változtatásokat, amelyeket a tapasztalataink alapján építettünk be a sprintbe.
Post & Vote A brand sprint a Google által javasolt Post and Vote rendszerben történik. Ennek az az előnye, hogy a vélemények egyenlő eséllyel indulnak a harcba, a hangosabbak, extrovertáltabbak véleménye is ugyanannyi figyelmet kap.
A workshop eredménye A workshopon kidolgozott alapokat nemcsak a vizuális tervezésben lehet tovább alkalmazni, hanem a sales, a marketing és az üzleti döntések vagy termékfejlesztés területén is. Az egyes gyakorlatok eredményeit érdemes egy dokumentumban összegyűjteni.