Digitális arculatok tervezési segédlet

Serfőző Péter
Blog
2025-01-29

Digitális arculatok tervezési segédlet

Szeretnél egy erős rendszert, amit alkalmazhatsz az arculattervezési folyamataidban? A Brand Sprint arra született, hogy erős alapokra tudd helyezni a tervezési koncepciódat.

Serfőző Péter
Letölthető anyag
A segédletet e-mailben, PDF formátumban küldjük.
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!
A segédletet e-mailben, PDF formátumban küldjük.
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!

📢 Miért hasznos

  • Használd már a következő projektedhez.
  • Rövid. Tömör. Hasznos.
  • Segít alkalmazkodni a digitális világ támasztotta elvárásokhoz.🤓 Kiknek szól📚 Tematika

Röviden összefoglalom, hogy milyen témákat találsz a PDF-ben:

Mi az a brand sprint? A Brand Sprint egy hatékony workshop formátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben. A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprint-re építve „ollózott” össze a Google Ventures-nél, több korábbi forrás alapján.

Hogyan készüljetek fel? Időt kell szánnod a workshop előkészítésére, ahhoz, hogy sikeresen le tudd vezényelni. Meg kell tervezedned néhány dolgot, majd ezt le is kell szervezni. Online vagy élő workshop legyen? Meghatározni a workshop időpontját. Ki vegyen részt a workshopon?

Milyen témákat érint? Végigvesszük a klasszikus feladatsort, amit a Google-nél kidolgoztak és amit feljebb már listáztam. Részletesen átnézzük, hogy mi miért fontos, mire figyeljünk oda a workshop során. Néhol javaslunk változtatásokat, amelyeket a tapasztalataink alapján építettünk be a sprintbe.

Post & Vote A brand sprint a Google által javasolt Post and Vote rendszerben történik. Ennek az az előnye, hogy a vélemények egyenlő eséllyel indulnak a harcba, a hangosabbak, extrovertáltabbak véleménye is ugyanannyi figyelmet kap.

A workshop eredménye A workshopon kidolgozott alapokat nemcsak a vizuális tervezésben lehet tovább alkalmazni, hanem a sales, a marketing és az üzleti döntések vagy termékfejlesztés területén is. Az egyes gyakorlatok eredményeit érdemes egy dokumentumban összegyűjteni.

A segédletet e-mailben, PDF formátumban küldjük.
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!
A segédletet e-mailben, PDF formátumban küldjük.
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!
A segédletet e-mailben, PDF formátumban küldjük.
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!